Հայաստանի բնակիչների շրջանում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակության նախընտրության հարցում
Հայաստանի բնակիչների շրջանում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակության նախընտրության հարցում
Կարգավիճակ՝
Ավարտված
Ներգործության ոլորտ՝
Մեդիա
Այս նախագծի նպատակն է հասկանալ ռուսալեզու մեդիա բովանդակության (ոչ նորությունների) նախապատվությունները Հայաստանի բնակիչների շրջանում՝ 2022 թվականին Ուկրաինայում պատերազմի սկսվելուց հետո կարծիքի հարցման միջոցով՝ բազմամեթոդ մոտեցման կիրառմամբ (քանակական՝ համակարգչային օգնությամբ, հեռախոսային հարցազրույց (CATI), որակական՝ առցանց ֆոկուս-խմբային քննարկում):
Հետազոտության հարցերը ներառում են հետևյալը.
- Ի՞նչ մեդիա հաղորդումներ են նախընտրում հարցվածները:
- Ի՞նչ հատկանիշներ են հարցվածները հատուկ հաշվի առնում մեդիա ծրագրերի իրենց նախապատվությունները ձևավորելիս:
- Ի՞նչ հաճախականությամբ են հարցվածներն օգտագործում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակություն:
- Ո՞ր հարթակների միջոցով են հարցվածներն օգտագործում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակություն: