Ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս մեդիա սպառման առանձնահատկությունները, որոնք են հայաստանյան հասարակության հասանելի լրատվամիջոցները՝ զանգվածային, սոցիալական, նոր մեդիա: Ընդհանուր առմամբ, հետազոտության նպատակն է բացահայտել մեդիա ոլորտի սպառման նախապատվությունները և լրատվամիջոցների օգտագործման մակարդակները հանրության շրջանում:
Մեթոդաբանությունը
Հետազոտությունն իրականացվում է բացատրական փուլային խառը մեթոդներով: Այն ենթադրում է.
- նախկինում արված նմանատիպ հետազոտությունների արդյունքների ուսումնասիրում,
 - քանակական հարցաթերթային հետազոտություն,
 - որակական հետազոտություն – խորացված հարցազրույցներ թիրախային խմբերի
 - ներկայացուցիչների հետ, լրատվամիջոցների որակական ասպեկտների վերլուծություն,
 - վերլուծություն, թե ինչպես են որակական տվյալները բացատրում քանակական արդյունքները:
 
Արդյունքները
- Նախնական զեկույց
 - Դաշտային աշխատանքների զեկույց
 - Զեկույցի նախագիծ
 - Վերջնական զեկույց
 - Որակական և քանակական հետազոտական գործիքակազմ